20130301

Rehabilitation

Heyyyoo babe (Qeca cakap)

Im home this weekend. For the last 2 weeks dekat Jeli sangat miserable. No wifi, No water and No PTPTN (PT kena potong tinggal rm100 ja) Well, aku ni tak cukup tabah lagi sebab balik rumah. Hehe. Lagipun, memang tengah seghabut peghut ngat aih. Jadi, take a leave and catch back my mood. :) Balik rumah ni melagha je kerja nya. Antaranya adalah dengan rearranged balik bilik kecil aku ni. Well, orang kampung macam aku ni, bilik pun biasa-biasa je. Takde barang mahal elegan bergaya ni. mihmihmih


Dan juga dinner simple with my small family. Why small? Because excluding 2 siblings. Jejaka bujang dan suami orang. Well, kinda have fun sebab my mom macam dah sporting. Hehe.


Im hopping that, bila balik jeli esok, semangat aku dah pulih dan akan berusaha untuk capai apa yang aku tengah mimpikan sekarang. Amin~


No comments: