20130101

WOW!

Eh, kemain rajin pulak time-time study week ni. Just want to share something awesome. Yesterday, i told that i've joined 1 club ni. It's kinda health club lah and also provided (sell) health drink. I drank it yesterday. The drinks consist of 3 types. Yang first macam air masak tapi payau-payau sikit function untuk cuci usus. Yang second pulak, macam teh color dia. Rasa dia pulak ada sikit masam tapi sebenarnya tasteless. And yang ketiga, shake. Ada banyak flavor and I was choose vanilla. Rasa dia blweekk! tawar and mual. Setiap satu air tu kena habiskan 500 ml per glass. Kau bayang kena habiskan 1.5 l in that time. Aku ni dah susah gila nak telan air tasteless ni.

Okay, perubahan yg aku sendiri nampak lepas minum semalam is kencing. Dalam masa sejam tu aku kencing dekat 5 kali and air kencing aku tu pun bertukar color dari kuning ke jernih. AKu macam WOW! Sebab aku ni jenis kencing kotor. Memang jarang gila gila gila gila kencing aku jernih. Btw, kalau tanak fikir positive side of minuman tu, aku boleh cakap mungkin sebab aku minum air banyak sangat. But, it kind of helping me lah. Sebab bila minum ni macam ajar aku untuk minum air yang tak bergula ni banyak-banyak. Aku memang lemah bab-bab kena minum air masak ni. Perubahan kedua pulak, malam tu tak boleh tidur. Hahaha. Btw, aku memang susah nak tidur malam, tapi lepas subuh tu tidur bantai sampai 1,2 petang. Tapi hari ni, aku boleh bangun pukul 10. WOW! And lebih WOW sebab tak sakit kepala and ringan sangat rasa badan ni. Awesome kan? kan?

Apapun, tak boleh terus jump into conclusion kata minumam ni memang bagus. Let's try for 7 times more! ;)

No comments: