20130701

1,2,3,4,5,6... GWIYOMI!

Assalamualaikum :D

Haaa. Dah comel-comelkan blog ni baru semangat sikit nak meng-update. Header tu aku buat pakai photoscape ja. Tak retilah guna photoshop. Noob gila. Lol. Ini untuk kepuasan mata sendiri je. Aku ni ada perangai syok sendiri suka bukak profil sendiri. Tak kiralah twiter ke, instagram ke, facebook ke, blog ke. Tak malu kan? Pedulik. Hahaha.


Lamanyaaa tak menconteng sini. Lamnyaaaa tak syok sendiri update sendiri baca sendiri. Kahkahkah. Sbenaqnya banyak sangat nak cerita sampai tak cerita dan macam biasa maslah internat buat lagi terbantut rasa nak menconteng. Erm, nak mula dari mana ye? Well, officially done my 6th sem. Ada lagi 2 sem dan bakal jadi wanita dewasa. Fuyyoooooo! Tak sabar ada takut pun ada. Tak sabar sebab dah tak larat belajaq plus dengki kot tengok kengkawan uni lain pakat dah habis belajaq T.T tapi takut sebab competition kat dunia luar tu. Only tough people can survive. *sigh*

Seapanjang sem lepas banyaaaaaaaaaak sangat benda baru aku belajaq. Benda baru yang aku tak dapat dalam lecture room. Aku ni pelik sikek. Aku taak berapa minat akademik (means not perform well sangatlah sobbbsss) tapi ilmu dunia luar aku sangat minat. Aku boleh ingat hanya dengan sekali dengaq ja. Nak harap macam ni punya kuat ingatan dalam kelas? Haghammmm. Lepas ni nak aktif baliklah berblogging supaya aku  boleh ingat setiap moment yang berlaku dalam hidup aku. Kot-kotlah dah tua nyanyuk nanti. Boleh bukak balik blog ni dan baca macam na aku boleh survive sampai tua. (Kalau dan tualah) Lol.

Till then, sm:)e

No comments: